• این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 36531965 026

مناسب ترین جایگزین شیرخشک صنعتی برای کاستن هزینه های تولید محصولات غذایی

دوران رکود فرا رسیده، ممکن است از شنیدن این حقیقت خوشحال نشوید. اما هر چه زودتر، آن را بپذیرید از شانس بیشتری برای عبور از روزهای سخت برخوردار خواهید بود.دیگر زمان سنتی کار کردن به پایان رسیده ، نوآوری و یافتن فرمولهای جدید با استفاده از مواد اولیه جایگزین و ارزانتر برای تولید محصولات باکیفیت و قیمت تمام شده پایین ،مناسب ترین راه برای بقا و رقابت در شرایط کنونی است ، همانطور که کاستن کیفیت و کوچک کردن بسته بندی بدترین شکل مقابله با این بحران است.

یکی از نخستین اقدامات پس از پذیرش ورود اقتصاد به رکود این خواهد بود که در پیش بینی های خود تجدید نظر کنید. بیشتر طرح های شما در مورد اینکه طی ماه های آینده چقدر فروش خواهید داشت دیگر کاربرد چندانی نخواهد داشت، مشتری ها در روزهای سخت به دنبال بهترین قراردادها و بهترین قیمت ها هستند. پس شما هم باید در شیوه قیمت گذاری خود تجدید نظر کنید. این درست است که باید تدبیری به کار ببندید که مشتری تصمیم بگیرد از شما خرید کند اما برای این کار نباید خود را ورشکسته کنید. طبیعی است که مصرف کنندگان از این که در هر نوبت از خرید متوجه می شوند که قیمت محصول افزایش پیدا کرده است ناراحت می شوند و این افزایش قیمت تاثیر خوبی بر ادراک مصرف کننده از محصول نمی گذارد. از سوی دیگر، علت افزایش قیمت در اختیار صاحبان کسب و کار نیست و آنان نیز به دلیل افزایش نهاده های تولیدی با افزایش در قیمت تمام شده مواجه هستند.
همان گونه که پیداست در دوران رکود، بازار تغییرمی کند; نوعی جنگ قیمت میان کسب و کارها شکل می گیرد، رقابت شدیدترمیشود و نقدینگی موجود در بازار نیز کاهش می یابد; با اینحال همچنان می توان فرصت های مناسبی را در بازار یافت. باید ضربه ای را که رکود اقتصادی به مشتری های شما زده است را بشناسید و بازاریابی تجاری خود را پیرامون آن ضربه شکل دهید. باید فرمول های تجاری خود را مرور کنید تا راه هایی را برای کاستن هزینه ها بیابید. در دوران رکود اقتصادی کشش قیمتی تغییر میکند، یعنی اگر قبلا افزایش ده درصدی قیمت تاثیرچندانی بر میزان فروش نمی گذاشت اما اکنون ممکن است کمی افزایش قیمت باعث شود تا مشتری ها به سرعت ناپدید شوند. همچنین مشتری ها در دوران رکود زمان بیشتری را صرف می کنند تا کالاهایی را بیابند که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند. آنها همچنین بیش ازگذشته چانه زنی میکنند. عقب انداختن خرید، توجه بیشتر به حراج ها و کمتر خرید کردن از ویژگی های اصلی رفتارمصرف کنندگان در دوران رکود است.
همانگونه که میدانیم این رکود از کشورهای توسعه یافته اروپا و آمریکا شروع شد و اکنون گریبان گیر کشور ایران شده است، تولید کننده های مواد اولیه صنایع غذایی در آن کشورها با افزایش قیمت مواد اولیه، دنبال راهی برای کاستن هزینه های تمام شده بودند وهستند. یکی از اقتصادی تری و مناسب ترین راه را تولید پودر آب پنیر دمینرال و جایگزین کردن بخشی ازاین محصول با شیرخشک صنعتی تشخیص   داده اند. پودر آب پنیر شامل مواد معدنی، کلسیم، سدیم، پتاسیم، فسفاتها و سیتراتها می باشد. میزان خاکستر آب پنیر اثر زیادی بر طعم، بو و کیفیت غذایی آن دارد. علاوه براین وجود مواد معدنی سبب نامناسب شدن کاربرد این فرآورده در شکلات و فرمولاسیونهای غذای کودک میشود. بنابراین شیوه هایی همچون الکترودیالیز و یا فرآیند تبادل یون در معدنی زدایی کنسانتره  آب پنیر قبل از خشک کردن کاربرد دارد. دمینرال کردن (معدنی زدایی) علاوه بر بهبود خواص تغذیه ای آب پنیر و کاهش طعم شوری آن سبب حلالیت آب پنیر گشته و در مقایسه با شیرخشک (SMP) بسیار اقتصادی است. پودر آب پنیر شیرین و دمینرال محصولی است یکدست با خواص منحصر به فرد که به دلیل شیرین بودن، حلالیت بسیار بالا، ارزش تغذیه ای بالا، خاصیت ژله ای شدن، پروتئین بالای موجود در آن، قیمت مناسب، داشتن رنگ، طعم و مزه شیر خشک، جایگزینی مناسب برای شیرخشک درفرآورده های حجیم شده مانند شیرینی و شکلات و فرآورده های لبنی به شمار میرود.
شرکتهایی که در اندیشه کاهش هزینه های تولید هستند میتوانند این پودر ها را جایگزین شیرخشک اسکیم و انواع تیپ بندی آن کنند و شاهد نتایج بهتری در فرمولاسیونهای تولید مواد غذایی و قیمت تمام شده محصولات خود باشند. شرکت به تام پودر آماده ارائه پودر آب پنیر دمینرال و فرمولاسیونهای استفاده از این پودرها در تولید انواع محصولات غذایی میباشد. در حال حاضر شرکت به تام پودر دو نوع پودر آب پنیر دمینرال وارداتی را در سبد محصولات خود در اختیار دارد.

لینک های مرتبط

logo-samandehi

اطلاعات تماس

۳۶۵۴۸۰۹۲  ۰۲۶

۳۶۵۳۱۹۶۵  ۰۲۶

 فکس : داخلی ۲

 

 

 

تعداد بازدیدکنندگان

3232109
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
تمامی روزها
246
530
3085
3027
9008
3208744
3232109
Your IP: 3.145.186.173
2024-04-19 07:47